Faq
Hieronder een aantal veelgestelde vragen. Mocht uw vraag of antwoord er niet bij zitten, neem dan even telefonisch contact met ons op en wij zullen u antwoorden geven op al uw vragen..

Wat is Self Storage?
Self Storage is een modern opslag concept waarbij u veilig, vertrouwd en schoon uw spullen in uw eigen persoonlijke opslagunit kan opbergen. Ideaal voor particulieren en bedrijven. Onze Self Storage units zijn uitermate geschikt voor opslag van bijvoorbeeld uw inboedel, archief, partijen goederen of seizoensartikelen.

Wat kost het?
Zie hiervoor de speciale pagina met Tarieven.

Zijn er nog meer kosten?
Behalve de huurkosten per unit moet nog éénmalig een waarborg betaald worden van 1 maand huur; een waarborg voor de toegangspas en de aanschaf van het cilinderslot met bijbehorende sleutels. Zie voor details de huurovereenkomst.

Zijn mijn spullen verzekerd?
U dient zelf voor verzekering zorg te dragen.
In het algemeen volstaat het om dit te melden bij uw inboedel verzekering.

Wat zijn de huurperiodes?
De minimale huurperiode bedraagt 2 maanden.
U kunt bij de Opslagloods zo lang u dat wenst opslaan, er is geen maximale huurperiode. De huurcontracten worden maandelijks stilzwijgend verlengd.

Hoe snel kan ik een ruimte huren?
U kunt een opslagruimte in gebruik nemen op dezelfde dag dat u bij ons bent langs geweest tijdens kantooruren en de huurovereenkomst hebt ingevuld en ondertekend.

Wat voor beveiliging wordt er gehanteerd?
Ons pand (en u eigendommen) worden 24 uur per dag bewaakt door een alarm en beveiligingssysteem. Tevens is er in en om het pand een permanente camera bewaking op strategische plaatsen.
U krijgt als huurder een persoonlijke toegangspas zodat u het pand kan betreden. De gehuurde Self-Storage unit wordt afgesloten door uniek cilinderslot waar alleen u de sleutel van heeft.

Kunt u mij helpen met transport en verhuizen?
Ja dit kunnen wij in eigen beheer voor u verzorgen. Vraag telefonisch naar de mogelijkheden.

Kan ik ook verpakking materialen kopen?
Jazeker kan dit.
Tijdens kantooruren kunt u bij ons informeren naar de mogelijkheden en prijzen van alle materialen. Verhuisdozen, plakband, meubel hoezen, inpakpapier, noppenfolie.

Hoe kan ik betalen?
Bij ondertekening van het huurcontract dienen de 1e factuur van 2 maanden huur, 1 maand borg en € 20,00 administratiekosten direct per pin betaald te worden.
Vervolgbetalingen gaan per factuur. Betaling dient voor aanvang van de te huren periode geschied te zijn.

Wanneer heb ik toegang tot mijn opslagruimte?
Wij hanteren de volgende openingstijden:
ma t/m vr van 06.00 uur t/m 20.00 uur
za van 08.00 uur t/m 18.00 uur.
Op zon- en feestdagen is de Opslagloods gesloten.

Ik wil een grotere of kleinere Unit, kan dat?
Neem contact op met het kantoor en informeer naar de mogelijkheden.

Hoe kan ik opzeggen?
De opzegtermijn bedraagt één maand en u dient dit schriftelijk bij ons te doen.